مجله خبری ثانیه

آخرین اخبار دنیا

مجله خبری ثانیه

آخرین اخبار دنیا

آهنگ جدید فرشاد آزادی به نام «خصه بار»Musicdel | موزیکدل

متن آهنگ خصه بار فرشاد آزادی

شو ار شو خیالت هر دیره عذاو منه مه خاطراتمان عه گرد یک دیره آگر منه مه دس و دلم عه جا نیه دسه عه دنیام گردیه وه خدا ناینه دیارم ایمرو و صوئه مردمه مه دی عه آیم سابقه نیم وه دویریت گلام رزیائه بگر پیا صد ساله کم مه دی سر مران شیویایه دواره مه دی عه آیم سابقه نیم زندگیم دی عه دس چیه نمزانم چه مه سر هت کت مه نام ای کورابیه کتمه خاری کتمه ژاری بیمه یه آیم خوصه باری کتمه خاری کتمه ژاری بیمه آیم خوصه باری  

نه نمتوینم مه نمتوینم دوام بارم مه دی وه سردرگمی و شو نخفتین بیزارم مه تمام تلاش وژم کرد وه تو برسم وه تو نرسیم چینو مال منت رمو شیوانت زندگی پر نام دلم خصه و خمه دلگیرم عه دس خدا و بنه حالم عه سر جا وژ نیه دلمه هه دنیا سیر بیه دلم ارا وژم تنگه ماو ارا عه روژل خوشه دی هوویچ مه آروم نمکه مزانم چاره مه شره

آموزش رایگان در قبرس شمالی چگونه امکان پذیر است؟


قبرس به عنوان سومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه، کشوری پر از فرهنگ و تاریخ است که بین اروپا و خاورمیانه واقع شده است و آن را به یک مقصد تحصیلی هیجان انگیز برای دانشجویان بین المللی تبدیل می کند. قبرس آموزش با کیفیتی در سطح جهانی ارائه می دهد.

اولین سوالی که برای متقاضیان پیش می آید این است که آیا امکان تحصیل رایگان در قبرس شمالی وجود دارد؟ شرایط تحصیل در قبرس شمالی چگونه است؟ مزایای تحصیل در قبرس شمالی چیست؟ چگونه ویزای تحصیلی قبرس شمالی دریافت کنم؟ برای تحصیل در این کشور به چه مدارکی نیاز داریم؟

آموزش رایگان در قبرس لور

ابتدا در پاسخ به این سوال باید بگویم که امکان تحصیل رایگان در قبرس شمالی وجود دارد. اما این بدان معنا نیست که شما نیازی به هزینه کردن ندارید. دریافت بورسیه می تواند به شما کمک کند تا هزینه های تحصیل و زندگی خود را به حداقل برسانید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. در این قسمت سعی شده است پاسخ کاملی به سوالات شما در رابطه با تحصیل در قبرس شمالی ارائه دهیم.

شرکت مهاجرتی آدلیا بیش از 15 سال تجربه در زمینه مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل، سرمایه گذاری، خرید ملک و کارآفرینی دارد. این مجموعه از کارشناسان مجرب به کسانی که از طریق تحصیل رایگان در قبرس شمالی به این کشور مهاجرت می کنند، کار و همچنین خرید ملک (نقد و اقساط کامل) و سرمایه گذاری در قبرس شمالی را به صورت رایگان ارائه می دهند. کارشناسان آدلیا از ابتدای تصمیم تا رسیدن به مقصد و استقرار شما را همراهی خواهند کرد. شما می توانید از طریق شماره تماس زیر با کارشناسان آدلیا در تماس باشید.

شرایط تحصیل در قبرس شمالی

قبل از مهاجرت برای تحصیل در این کشور بهتر است از شرایط تحصیلی آن اطلاعی کسب کنید. دانشگاه های معروف این را به خوبی می دانند و شرایط تحصیل و دریافت بورسیه از آنها را بررسی می کنند. کشور قبرس شمالی دارای سه دانشگاه معتبر با اعتبار قابل توجه در رتبه بندی جهانی می باشد. در دانشگاه های قبرس شمالی، آموزش به زبان انگلیسی انجام می شود. بنابراین متقاضیان برای تحصیل در قبرس شمالی نیاز به دانش زبان انگلیسی دارند، اما مدرک آیلتس و تافل نیازی به ارائه ندارد.

کسانی که مایل به بهره مندی از بورسیه تحصیلی در دانشگاه های قبرس شمالی هستند باید قبل از هر چیز مدرک بالاتری کسب کنند و شروع و قبولی قوی در دانشگاه مربوطه نشان دهند. اعتبار و قدرت رزومه شما نقش مهمی در تضمین بورسیه دارد.

مزایای تحصیل در قبرس شمالی چیست؟

اولین و مهمترین چیز برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در قبرس شمالی هزینه های پایین شهریه است. دومین فرصت را می توان نزدیکی به ایران نامید تا دانشجویان و خانواده هایشان با هزینه کم سفر کنند.

یکی دیگر از مزایای تحصیل در قبرس شمالی euromy.info این است که برای تحصیل در دانشگاه نیازی به ارائه مدرک زبان مانند آیلتس یا تافل نیست (البته این یک مزیت از برخی جهات است). خبر خوب برای دانشجویان  این است که پس از فارغ التحصیلی می توانند به راحتی در قبرس کار پیدا کنند. مزیت های تحصیل در این کشور با آب و هوای امن و مطبوع بیش از آن است که به شرح آن مقدار در این قسمت بسنده می کنیم.


انواع مختلفی از بورسیه های تحصیلی در قبرس شمالی وجود دارد

لازم به ذکر است که بورسیه های تحصیلی مختلفی بر اساس شرایط تحصیلی مختلف، مهارت زبان، معدل، شرط سنی، رشته تحصیلی و غیره در دسترس است. به طور خلاصه، دو نوع بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در قبرس شمالی وجود دارد، کامل و جزئی.

اخذ ویزای تحصیلی در قبرس شمالی

درخواست ویزا باید دو تا سه ماه قبل از شروع برنامه به سفارت قبرس در کشور خود ارسال شود. دانشجو باید در مصاحبه ویزا شرکت کند و مدارکی از جمله مدرک معاینه پزشکی و مدرکی مبنی بر منابع مالی کافی برای تامین هزینه زندگی خود در طول تحصیل ارائه دهد. دانشجویان غیر اتحادیه اروپا نیز باید ظرف هفت روز پس از ورود به قبرس در اداره مهاجرت پلیس منطقه ثبت نام کنند.

برای تحصیل رایگان در قبرس شمالی چه مدارکی لازم است؟

مدارک مورد نیاز اساسا برای تمام دانشگاه های قبرس شمالی یکسان است. مدارکی که برای تحصیل رایگان و بورسیه تحصیلی در دانشگاه های این کشور ارائه می شود عبارتند از:

_ فرم درخواست آموزش تکمیل و امضا شود.

دو تا عکس هست

کپی پاسپورت

گواهی دانشجویی برای مقطع کارشناسی

_ کپی مدارک تحصیلی قبلی که به صورت رسمی به ترکی یا انگلیسی ترجمه شده اند (مخصوصا برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی)

کپی مدارک تحصیلی

_ توصیه نامه (ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی)

_ ارائه مدرک زبان (در صورت وجود)

بهترین زمان برای ارسال مدارک تحصیلی شهریور و بهمن ماه می باشد.

ما توضیح داده ایم که برای تحصیل در قبرس به چه مدارکی نیاز دارید. چه دانشگاهی، چه رشته ای و با چه شرایطی بورسیه تحصیلی وجود دارد. اگر تصمیم به تحصیل در قبرس شمالی دارید، هم اکنون می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، آشنایی با زندگی قبرس شمالی و بررسی شرایط تحصیل در این کشور با کارشناسان مجموعه آدلیا تماس بگیرید.