مجله خبری ثانیه

آخرین اخبار دنیا

مجله خبری ثانیه

آخرین اخبار دنیا

خانه » مقالات مهم » آنچه باید درباره یخچال بدانیم


در این مقاله آنچه را که باید در مورد یخچال بدانیم بررسی می کنیم. با خدمات پس از فروش بوش بمان.


تاریخچه یخچال و فریزر:

مدت زیادی است که یخچال با مردم بوده است. البته به صورت سنتی و طبیعی. یعنی از طبیعت (برف) در یک منطقه بسیار سرد برای نگهداری مواد فاسد شدنی استفاده می کردند. معمولاً از این منطقه برای محله یا شهری استفاده می شود که مردم آن شهر یا محله وسایل خود را در یخچال قرار می دهند. تا اینکه به لطف ویلیام کولین، اولین یخچال مصنوعی در سال 1748 آشکار شد.

این محقق آمریکایی را می توان پدر یخچال نامید. این دانشمند 272 سال پیش این لطف بزرگ را به بشریت کرد. امروزه جزوه ها به بهترین و کاربردی ترین ابزار در خانه های ما تبدیل شده اند، با ما همراه باشید تا چشمانتان را باز کنیم.

انواع یخچال

فریزر پایین

جوزا

کنار هم

درب فرانسوی به درب فرانسوی یا فرانسوی

فریزر بالایی

آزمایشگاه (برای نگهداری داروها، پرورش گیاهان خاص، انجام آزمایشات کالیبراسیون و همچنین ارزیابی کیفیت محصولات)

اجزای اصلی یخچال

کندانسور (یخچال): (آنچه باید در مورد یخچال بدانیم)

گازهای موجود در موتور یخچال معمولا در فرآیند استفاده گرم می شوند که با نصب این کولرها به صورت لوله های مارپیچی در قسمت پشت یخچال قرار می گیرد. این فرآیند گرمای گازهای مبرد را کاهش می دهد. بیشتر بدانید.

کمپرسور:

کمپرسور موتور اصلی یخچال است که مرتب می رود و می رود و دارای قطعاتی مانند میل لنگ، سوپاپ، پیستونی است.

فیلتر یا خشک کن:

از آنجایی که گاز پس از عبور از رادیاتورهای خنک کننده می تواند گرما را همراهی کند، فیلتری برای این قسمت ساخته اند. که ذرات حمل شده و پرتاب شده از تابش را می گیرد. باز هم، یک تمایل مهم برای کاهش دمای گاز. این گاز را تمیز می کند و رطوبت را از بین می برد.

تبخیر (خنک کننده): (آنچه باید در مورد یخچال بدانیم)

جنس اواپراتور آلومینیوم است که آلومینیوم انتقال سرد بهتری دارد و چینش آن مانند کندانسور مارپیچی است.

لوله های مویرگی (لوله های مو):

دلیل نامگذاری این لوله قطر کم آن است که نقش مهمی در کاهش دما دارد. به دو جزء طول و قطر کم نیاز دارد و بین خشک کن و اواپراتور قرار دارد

ترموستات:

دمای یخچال را کنترل می کند که مانند سنسور حرارتی عمل می کند.

شروع به رانندگی کنید (آنچه باید در مورد یخچال بدانیم)

این وسیله ای است که موتور یا کمپرسور را کنترل می کند.

زمین:

در صورت بروز مشکل در فرآیند کار، جریان دریافتی کمپرسور افزایش می یابد و به عبارتی آمپر مصرف می کند. این باعث می شود دمای گاز مبرد افزایش یابد و زمان شروع کار جهان فرا می رسد. برای تعمیر یخچال به سایت  تعمیر یخچال بوش مراجعه نمایید.


چرا باید یخچال را تراز کنیم؟

در مورد تراز یخچال باید بدانیم که نبود تراز یخچال هم در مصرف برق و هم در فرسودگی موتور تاثیر زیادی دارد زیرا اگر یخچال تراز نباشد موتور مجبور به مصرف یک عدد می شود. مقدار زیادی برای جبران تغییر سطوح انرژی، باعث افزایش مصرف برق در یخچال می شود. البته باید گفت که قسمت جلویی یخچال باید بالاتر از قسمت پشتی باشد زیرا اختلاف ارتفاع باعث می شود که یخچال انرژی کمتری در حفظ دمای گاز مبرد مصرف کند.

روش تراز

معمولاً پیچ هایی برای تنظیم سطح یخچال وجود دارد. قسمت جلویی زیر یک قاب کوچک است. با بازکردن دو پیچ کوچک می توان سطح یخچال را تنظیم کرد. چرخاندن این پیچ ها در جهت عقربه های ساعت باعث کاهش ارتفاع و چرخاندن در خلاف جهت عقربه های ساعت باعث افزایش ارتفاع می شود. مرتفع می شود و در بیشتر موارد با قرار دادن آن بر روی یخچال با استفاده از دستگاه های تراز تراز می شود. یک روش آزمایشی برای مواقعی که هیچ ابزاری نداریم، می‌توانیم یخچال را تراز کنیم که از درب یخچال استفاده می‌کند، که به این صورت است، در یخچال را باز می‌کنیم تا کاملاً از پیچ‌های تراز برای باز کردن استفاده شود. در و به آرامی بسته شدن آن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد