مجله خبری ثانیه

آخرین اخبار دنیا

مجله خبری ثانیه

آخرین اخبار دنیا

آهنگ جدید رضا یزدانی به نام «چه بی رحمانه دوستت دارم»

متن آهنگ رضا یزدانی چه بی رحمانه دوستت دارم

اینو هر روز یادم میاری که با من به هیچ جا نمیشه رسید


یه فیلمم که نمیشه هضمش کرد کتابیم که نمیشه فهمید


یادم میاری که هیچی نیستی جز مردی که از خودش بیزاره


من اولین اپیزود فصلم که داستانش دنباله نداره


هرگز نفهمیدی که آزادی کنارم


نفهمیدی چه بی رحمانه دوستت دارم


اینو هر روز یادم میاری که خودشیفنگی نداره درمونی


منو به زانو میندازی اما دعوارو به آشتی میرسونی


تو هر جمعی خسته تر میشم اما بیرون جمع هم همشیه خستم


با یه خشمی زندگی میکنم که جز تو هر راهی بودو بستم


 


هرگز نفهمیدی که آزادی کنارم


نفهمیدی چه بی رحمانه دوستت دارم


 آهنگ جدید رضا یزدانی به نام «چه بی رحمانه دوستت دارم»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد