مجله خبری ثانیه

آخرین اخبار دنیا

مجله خبری ثانیه

آخرین اخبار دنیا

ویژگی های بهترین جراح دیسک کمر و گردن


عملیات شماره گیری

دیسک ها بالشتک های بین استخوان های مهره های ستون فقرات هستند و در پایداری و محافظت از ستون فقرات نقش دارند. متأسفانه به مرور زمان این دیسک ها تحلیل می روند که در این صورت به آن دیسک کمر یا دیسک گردن می گویند. گزارش شده است که انحطاط یا جابجایی دیسک یکی از شایع ترین بیماری های مربوط به ستون فقرات است که انجام بسیاری از فعالیت های روزانه را برای فرد دشوار می کند. روش های مختلفی برای درمان دیسک کمر وجود دارد. اگر روش های غیرجراحی به بهبودی بیمار کمک نکرد، به عنوان آخرین راه، به بیمار توصیه می شود که تحت عمل جراحی قرار گیرد.

بهترین جراح ستون فقرات و گردن

جراحی دیسک کمر

با افزایش سن آب دیسک کاهش می یابد و با آسیب کمتر به دیسک، لایه بیرونی دیسک پاره می شود و محتویات دیسک به بیرون نشت می کند. در این حالت ظاهر دیسک به ریشه های عصبی نخاعی فشار وارد می کند و باعث درد شدید در ناحیه کمر و پاها می شود. جراحی کمر به عنوان آخرین راه حل به بیماران توصیه می شود.

جراحی دیسک گردن

بروز عوارض دیسک گردن در سال های اخیر به دلیل تغییر سبک زندگی و استفاده نامناسب از وسایلی مانند تلفن همراه و کامپیوتر افزایش یافته است. روش های درمان اختلال دیسک گردن بسته به نوع آسیب دیسک متفاوت است، یکی از روش های درمان دیسک گردن جراحی دیسک است که خوشبختانه کمتر از جراحی دیسک کمر دیده می شود.

چه جراحانی جراحی دیسک را انجام می دهند؟

جراحی دیسک توسط متخصصین مغز و اعصاب و جراحان ستون فقرات انجام می شود. با توجه به نزدیکی ستون فقرات به دیسک، این جراحی از اهمیت بالایی برخوردار است و انتخاب متخصص ستون فقرات نقش زیادی در موفقیت بیمار و بهبودی پس از جراحی دیسک دارد.

ویژگی های بهترین جراح دیسک کمر و گردن

بهترین جراح دیسک کمر و گردن کسی است که بداند چگونه از بین چندین روش درمانی و جراحی مناسب ترین روش را برای بیمار خود انتخاب کند. و آشنایی کامل با انواع روش های جدید کار دیسک. یکی دیگر از وظایف جراح دیسک این است که تمام حقایق از جمله عوارض عمل، زمان و نحوه عمل و احتمال عود بیماری را با بیمار در میان بگذارد تا بیمار از همه چیز آگاهی کامل داشته باشد. این. حقایق را دریافت کنید و به بیمار اطمینان دهید که در صورت بروز عوارض، در کنار بیمار خواهد ماند و به بهبودی بهتر بیمار کمک می کند.


ادامه مطلب: https://payju.ir/content/لیست-پزشکان-جراح-ستون-فقرات-و-دیسک-در-شیراز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد